WorLd CuP 2k10.....asAl maLam tEnGok mAtCh je aKu maKaN.......

hahahaha......(kata sapaan versi aku)

semenjak due menjak nie(iaitu semase musim bola WC nie)
aku bnyk menghabeskan mase bukan sahaje dengan menonton team kegemaran aku beraksi malahan dengan memberi perutku sedikit aksi......(xtaula korang paham ke x....)

untok DHF bola cam aku nie...WC nie ialah sesuatu yang takleh dilepaskan sebab 4 taon SEBULAN aje....

sooooo bagi mengelakkan perlawanan dari terase begitu lame....

aku pon makan la(supper).....
hahaha...nampak sedap,secawan teh earl grey+nugget tempura ayam+mayonis+sos black pepper.....

homemade pizza mak aku+segelas susu high calcium.....yuummyyummmyyy


FYI berikut adalah segelintir makanan yang sempat diambil gambarnyee....yang laen dah ade dalam perot sebelom sempat sesi fotografi....

0 comments:

About Me

My photo
seTApAk...., kUala lUmpur....MalAysiA, Malaysia
SIMPLE>>>