HIDUP ITU SATU ANUGERAH.....(^_^)

haahahhaaa......apesal skema semacam jek bunyi post aku kali nie?????


SEBAB harini I did sumthink yang sangat aku sukaiieeeeeeee......


saye sangat suke membantu orang laen......(^_^) n tadi aku telah pergi ke PDN (pusat darah negare) untok menderme darah.....




reason aku pergi derme darah arini sebab aku rase cam "sumthink" yang mengajak aku untok pergi menderme darah.....


well obviously aku rase happy sangat-sangat (^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)(^_^)sebab aku tau darah yang aku derme tu akan digunakan untok menyelamatkan NYAWA orang laen...so harini aku ade reason untok happy....(bukan aku bermaksud kite kene happy bersebab) tapi harini special sket...hahahaha




and this is NOT my 1st time okey.....

"life is a gift,the more we share,the better it become".
hahaha,parut suntikan.....(yang bullet stapler tu nak kasi idea berape BESAR jarum mengambil darah)


itu je la post untok harini,

TIDAK ADIL untok aku seorang je hidup happy, kalau orang laen susah....


1 comments:

fazreenfathil said...

eeeee
per 2..
kat ketiak!!!

About Me

My photo
seTApAk...., kUala lUmpur....MalAysiA, Malaysia
SIMPLE>>>