thIs feeLing of ...daRKneSS N emPtiNesS....

malam tadi rumah aku blackout...well actually bukan rumah aku jee..tapi almost 60% of taman perumahan dekat area rumah aku yang diserang oleh KEGELAPAN....hehehehe.....


walaopon aku bukanlah seorang penghidap Achluophobia(takut gelap), tapi feeling aku mase dalam keadaan bergelap tu aku rasekan "semacam sesuatu yang sedih dan sepi...."


well feeling tu memang susah aku nak describe sebab first tyme aku rase camtu...well mainly sebab aku seorang yang hidup nie sentiase je happy...so aku mmg jarang rase sedih dan sepi...


macamane la agaknye orang yang hidup dalam kesedihan je sepanjang mase kan?walaopon aku rase dalam 15 minit je rumah aku blackout...tapi kesan die...........(simpati ku kepade semue orang yang hidup dalam kesedihan....be strong)


dahla lampu jalan pon xde,rumah sume gelap gelite,orang pon xde,jalan pon sunyi...haaiiisshhhh....


mungkin sebab tu ALLAH ciptakan bumi nie penoh dengan kehidupan...supaye kite tak merase sunyi,sepi dan sentiase bersyukur.....

0 comments:

About Me

My photo
seTApAk...., kUala lUmpur....MalAysiA, Malaysia
SIMPLE>>>